Meest gestelde vragen
Inklapbare content
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Bij Mayz streven we ernaar om je pakket binnen 1 -3 werkdagen te versturen, maar deze kan in sommige gevallen iets afwijken.
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?
Het kan zijn dat de bevestiginsgmail in je spam terecht is gekomen. Is dit niet het geval? Neem dan gerust contact met ons op.
Wat is de retourtermijn?
LET OP: om in aanmerking te komen voor een retour moet je eerst contact opnemen via het mailadres: info@mayzstore.nl. Vermeld je ordernummer zodat wij je zo snel mogelijk kunnen helpen. Bij reactie ontvang je van ons een retourformulier. Deze moet je volledig invullen en meesturen met je retourzending.
Bij Mayz heb je altijd de mogelijkheid om je bestelling te retourneren. Dit kan binnen 14 dagen, na de verzenddatum. Zorg er wel voor dat je de items ongedragen, onbeschadigd en voorzien van alle labels, retourneert en bewaar het retourbewijs goed, totdat we de retour volledig hebben verwerkt.
Wanneer is de klantenservice bereikbaar?
Wij zijn doordeweeks van maandag t/m vrijdag bereikbaar van 10:00 - 17:00 (m.u.v. feestdagen). Wij doen altijd ons best om jullie zo snel mogelijk verder te helpen met alle berichten en vragen.
Kan ik een item ruilen voor een andere maat of kleur?
Het is mogelijk om items te ruilen voor een andere maat of kleur. Je kunt op de pakbon aangeven dat je een item graag wilt ruilen. Vergeet niet te vermelden welke maat en welke kleur je wilt ontvangen. Zodra we jouw retour hebben ontvangen, wordt er op dat moment gekeken of jouw gewenste maat/kleur op voorraad is.
Wat zijn de retourkosten?
De kosten voor retourzending zijn voor rekening van de klant, tenzij anders aangegeven.
LET OP: Als je meer dan 4 items retourneert betaal je €0,50 extra per item dat je retourneert.