Veelgestelde vragen

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Bij Mayz doen wij ons best om je bestelling binnen 1 tot 3 werkdagen te verzenden. Mocht de levertijd langer zijn, dan staat dit vermeld bij het product of tijdens het bestelproces.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?

Het kan gebeuren dat onze bevestigingsmail in je spam- of ongewenste map terechtkomt. Staat hij daar niet? Neem dan gerust contact met ons op, dan helpen we je graag verder.

Wat is de retourtermijn?

Bij Mayz heb je de mogelijkheid om je bestelling binnen 30 dagen na de verzenddatum te retourneren. Om hiervoor in aanmerking te komen, vragen we je eerst contact met ons op te nemen via info@mayzstore.nl en je ordernummer te vermelden. Je ontvangt van ons vervolgens een retourformulier dat je volledig dient in te vullen en mee te sturen met je retourzending.

Retouren worden alleen geaccepteerd wanneer de items ongedragen, onbeschadigd en voorzien van alle originele labels zijn. Vergeet niet het retourbewijs goed te bewaren totdat wij je retour volledig hebben verwerkt.

Wanneer is de klantenservice bereikbaar?

Wij zijn doordeweeks van maandag t/m vrijdag bereikbaar van 10:00 - 17:00 (met uitzondering van feestdagen). Wij doen altijd ons best om jullie zo snel mogelijk verder te helpen met al je vragen en berichten.

Kan ik een item ruilen voor een andere maat of kleur?

Het is mogelijk om items te ruilen voor een andere maat of kleur. Je kunt op de pakbon aangeven dat je een item graag wilt ruilen. Vergeet niet te vermelden welke maat en welke kleur je wilt ontvangen. Zodra we jouw retour hebben ontvangen, wordt er op dat moment gekeken of jouw gewenste maat/kleur op voorraad is.

Wat zijn de retourkosten?

De kosten voor het retourneren van een bestelling zijn voor rekening van de klant, tenzij anders vermeld.
Let op: als je meer dan 4 items retourneert, wordt er €0,50 extra per extra item in rekening gebracht.